Nog één nachtje slapen - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Wilrieke Mourik - WaarBenJij.nu Nog één nachtje slapen - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Wilrieke Mourik - WaarBenJij.nu

Nog één nachtje slapen

Blijf op de hoogte en volg Wilrieke

30 December 2015 | Nederland, Doetinchem

Hoi allemaal!

Nog één nachtje slapen en dan is het zover!
Morgenvroeg vertrekken Vivian en ik naar Paramaribo om daar twee maanden lang les te geven op een lokale basisschool.
Zelf ga ik stage lopen op de Kathedrale Koorschool. Dit is een school speciaal voor muzikaal begaafde kinderen. De ochtend wordt gestart met een half uur zangles en ook ga ik lesgeven over de muziektheorie. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat! Als het goed is kom ik terecht in groep 3 of 4. Ik mag in beide groepen meekijken en daarna een keuze maken voor een groep, dus dat is super fijn!
Vandaag nog rustig de laatste dingen voorbereiden en dan begint ons avontuur! Ik hou jullie op de hoogte! (:

Voor de mensen die het leuk vinden om mijn reis en stage te volgen, je kunt je aanmelden voor de mailinglijst, als ik een nieuw reisverslag plaats, krijg je automatisch een berichtje in je inbox!

Alvast een gelukkig nieuwjaar allemaal!

Liefs,
Wilrieke