Alleen voor de klas - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wilrieke Mourik - WaarBenJij.nu Alleen voor de klas - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wilrieke Mourik - WaarBenJij.nu

Alleen voor de klas

Blijf op de hoogte en volg Wilrieke

11 Januari 2016 | Suriname, Paramaribo

Vanochtend begon het meteen goed. We waren nog niet halverwege onze stageschool en Vivian's ketting van de fiets lag eraf. De rest van de weg hebben we gelopen. Helemaal warm kwamen we aan op stage en meteen hoorde ik van de directrice dat mijn mentor een vrije dag had opgenomen. Ik had tien minuten om de lessen voor te bereiden, maar gelukkig kwam alles goed! Het voelde wel goed om vandaag alleen voor de groep te staan, ik heb meteen dankbaar gebruik gemaakt van de kans om met de kinderen activerende werkvormen uit te proberen (: De kinderen vonden het hartstikke leuk en gingen goed aan de gang. Van mij mag mijn mentor elke dag wel afwezig zijn, ik vermaak me prima met m'n kindjes! Na schooltijd zijn Vivian en ik weer naar huis gelopen. Lopen in 32 graden met een spijkerbroek aan is niet echt aan te bevelen, haha! Vivian wilde nog even mijn fiets lenen om kaartjes op de post te doen, toen ze thuis kwam was ook mijn band gesneuveld. Helaas. We hebben nog geen fietsenmaker gevonden die ons aan een nieuwe band kan helpen, dus morgen gaan we nog een keer de wandeling maken in de spijkerbroek naar de stageschool, wiehoe!
Vanavond gaan we even uitzoeken welke tripjes we willen doen in onze weken hier. Voor zondag staat in ieder geval de dolfijnen en kaaimannentour op de planning! (:

  • 12 Januari 2016 - 09:45

    Jose :

    Jouw mentor kan wel effen op vakantie Tuurlijk redt jij je prima !!!

  • 12 Januari 2016 - 09:48

    Jose:

    wat een leuke schattige leerlingen.. fijn om daar juf van te zijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilrieke

Actief sinds 23 Dec. 2015
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 109617

Voorgaande reizen:

26 November 2016 - 27 November 2016

Suriname 2.0!

31 December 2015 - 29 Februari 2016

Buitenland stage

Landen bezocht: