Terug in NL - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wilrieke Mourik - WaarBenJij.nu Terug in NL - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wilrieke Mourik - WaarBenJij.nu

Terug in NL

Blijf op de hoogte en volg Wilrieke

10 Maart 2016 | Suriname, Paramaribo

Hoi allemaal!

Dit reisverslag komt vanuit Nederland.
Gisterochtend rond 10 uur was ik weer thuis, inmiddels ben ik gewend aan de Nederlandse tijd, maar ik ben nog lang niet gewend aan de kou! Gadverdarrie, wat een kou hier!

Ik heb de laatste weken van mijn tijd in Suriname weinig verslagen geplaatst, omdat ik erg druk was met leuke dingen doen, afscheid nemen op stage en afscheid nemen van alle lieve mensen die ik heb leren kennen in mijn fantastische tijd daar! In de foto's kun je zien wat ik ongeveer gedaan heb die laatste weken, als je het verhaal wilt horen, stuur me een berichtje of zoek me even op.
Ik ben vast ergens in de Achterhoek te vinden (:

Bedankt voor het volgen van mijn reisverslag, en ik weet zeker dat dit niet de laatste keer was dat ik op reis ga, dus wie weet tot een volgende keer! (:

Liefs, Wilrieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilrieke

Actief sinds 23 Dec. 2015
Verslag gelezen: 359
Totaal aantal bezoekers 109608

Voorgaande reizen:

26 November 2016 - 27 November 2016

Suriname 2.0!

31 December 2015 - 29 Februari 2016

Buitenland stage

Landen bezocht: