Merry Christmas! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wilrieke Mourik - WaarBenJij.nu Merry Christmas! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wilrieke Mourik - WaarBenJij.nu

Merry Christmas!

Blijf op de hoogte en volg Wilrieke

27 December 2016 | Suriname, Paramaribo

Hoi allemaal!

Afgelopen twee weken heb ik weinig bijzonders gedaan.
Op school hebben we afgerond en afscheid genomen van Evert. Hij zal gaan reizen vanaf januari, wat natuurlijk ook super gaaf is, maar we gaan hem missen!

Ik heb veel feestjes gehad, lekker gerelaxed in de hangmat en natuurlijk was afgelopen week ons huisfeest! Het was een super gezellige avond, met veel drankjes, dansjes en een hoop gezelligheid! Een goede aftrap voor kerst!

Eerste kerstdag hebben we met z'n allen ontbeten in de tuin. Toch wel bijzonder hoor, kerst in 30 graden vieren, zonder kerstbomen en kerstmuziek die totaal niet bij de temperatuur past. Overdag hebben we fijn gezwommen en spelletjes gedaan. 's Avonds zijn we uit eten geweest bij een restaurant en het was zo lekker! Een echt kerstdiner! Na thuiskomst hebben we nog wat nageborreld in de tuin met z'n allen en langzaamaan vertrok iedereen richting zijn bed. Tweede kerstdag hebben we weer met z'n allen ontbeten, super gezellig! Overdag monopoly gedaan, boekje gelezen, gezwommen en rond 18:00 uur moest ik ook echt beginnen met eten maken. We hadden afgesproken allemaal iets te maken (een klein hapje) en dan met z'n allen in onze mooiste kerstoutfit in de tuin te gaan eten. We hadden waxinelichtjes aan en kerstversiering. In het donker leek het toch een stuk meer op Kerst. Na het lekkere eten hebben we een dobbelspel gedaan met prachtige cadeaus. Ik heb een tandenborstel weten te veroveren!

Vanavond gaan we met z'n allen naar een optreden van Broederliefde. Zal vast weer gezellig worden, net als de andere feestjes die komende week nog gaan komen!

Ik vind het super leuk om kaartjes te krijgen om mijn kamer iets op te vrolijken! Voor wie het leuk vind om een keer een kaartje te posten:
Wilrieke van Mourik
Henck Arronstraat 176
Paramaribo, Suriname

Alvast een gelukkig nieuwjaar en zie jullie in augustus!

• 27 December 2016 - 18:32

Diny En Harm Pieter:

Hoi Wilrieke,
    Zoals we lazen heb je erg veel feestjes daar dus wordt er niet al te veel gewerkt.
    Maar dat komt natuurlijk wel weer in januari.
    VAV 'ers hebben een leuke kerstoptreden gehad bij de Debbeshoek in Ulft.
    Jou kaartje hebben we ruim op tijd ontvangen.
    Hier hebben we de kerst ook weer gehad en maken ons nu op voor oud en nieuw.
    Wij zullen je zo af en toe even een kaart sturen dan heb je iets voor op je kamer.
    Alvast een fijne jaarwisseling en blijf gezond in 2017.
    Veel plezier en de hartelijke groetjes,
    Diny en Harm Pieter

• 27 December 2016 - 19:07

Jose:

het gaat je goed lees ik het is er gezellig Nou een fijne jaarwisseling in bikini onvoorstelbaar voor ons ik zal een kaartje sturen als ik er aan denk voorlopig even twee weken logeetjes en zo veel plezier daar en succes verder liefs henk en josé