Nieuwjaar in Suriname - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wilrieke Mourik - WaarBenJij.nu Nieuwjaar in Suriname - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wilrieke Mourik - WaarBenJij.nu

Nieuwjaar in Suriname

Blijf op de hoogte en volg Wilrieke

01 Januari 2016 | Suriname, Paramaribo

Hoi!

Gisterenavond zijn we om half 6 (Surinaamse tijd) geland op het vliegveld. Een klein uurtje later dan gepland. Vervolgens hebben we bij de douane bijna anderhalf uur in de rij gestaan voordat we erdoor mochten. Onze chauffeur stond al sinds half 5 (SU tijd) op ons te wachten, helaas voor hem waren wij pas rond half 8 buiten. Het rijden hier is levensgevaarlijk. Iedereen drukt de auto er gewoon maar tussen, en het linksrijden is natuurlijk ook even wennen.

Toen we 's avonds aankwamen bij het roze huis, was het in Nederland al nieuwjaar. Samen met onze huisgenoten hebben we wat gedronken en toen het hier 12 uur 's nachts was hebben we vuurwerk afgestoken en champagne gedronken. Vervolgens zijn we door gegaan naar Zus en Zo. Dit is een super leuke buiten discotheek waar een dj of bandje muziek speelt. Onder het genot van een Chiller (soort bier, maar dan anders, maar wel lekker!) hebben we gedanst tot 3 uur SU tijd (7 uur NL tijd). Ik was toch ook wel erg blij dat ik m'n bed in kon, meer dan 24 uur wakker zijn is niet voor mij weggelegd haha.
Samen met de huisgenoten hebben we 2016 mooi gestart!

• 02 Januari 2016 - 13:05

Jose:

o mooi meiden hier hou je het wel effen vol

GELUKKIG 2016!!